Wij zijn er klaar voor ! - Reisverslag uit Maarsseveen, Nederland van Familie Schalkwijk - WaarBenJij.nu Wij zijn er klaar voor ! - Reisverslag uit Maarsseveen, Nederland van Familie Schalkwijk - WaarBenJij.nu

Wij zijn er klaar voor !

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Familie

08 December 2007 | Nederland, Maarsseveen

Normaal gebruik ik deze foto voor een mooie kerstkaart, maar nu niet. Vanmiddag hebben Gerard en Sietske hun ' afritsbroek ' gehaald. Ik moest ze bestellen omdat zo midden in de winter er natuurlijk geen zomerbroeken meer in de schappen liggen. Gelukkig pasten de broeken allebei prima. Met de camouflagehoed ( tip van Ineke: je nek uit de zon ) van de legerdumpzaak zijn we nu echt compleet. Ik ga nu nog de klamboe's bestellen met mijn nieuwe credit-card. Verder hebben we alles in huis: e-tickets, malariapillen en nog véééél meer. Morgen gaan we naar Marknesse de verjaardag van papa vieren. Nog ruim 2 weken te gaan........

• 08 December 2007 - 19:30

Fam. Molenaar:

Hallo tante Gerrie en de rest,

echt coole outfits en kids!!!

Mams ziet jullie morgen en ik ben benieuwd naar de komende verhalen! Wij gaan nu een filmpje kijken met de het gezin.

Groetjes Mirjam

• 09 December 2007 - 06:48

Mieke Rabou:

Dat ziet er stoer uit! Zo wordt het aftellen een feestje!
    Goed idee zo'n website. Kunnen we jullie dan ook tijdens het afrika avontuur volgen?

Kus, Mieke

Familie

In de kerstvakantie gaan wij, Bert, Gerrie, Gerard en Sietske, naar Zuid-Afrika. We hadden dit jaar te vieren dat we 12 1/2 jaar getrouwd waren in maart én dat Bert op 31 december 50 jaar wordt! Op oudejaarsdag is normaal ons huis gezellig druk, maar nu dus niet. Denise, Wim, Daphne en Chloe passen op het huis en de paarden. Wij hebben veel zin in onze reis en zullen de 31e ' ergens ' in warm Zuid-Afrika zijn!