Tot slot - Reisverslag uit Maarsseveen, Nederland van Familie Schalkwijk - WaarBenJij.nu Tot slot - Reisverslag uit Maarsseveen, Nederland van Familie Schalkwijk - WaarBenJij.nu

Tot slot

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg Familie

16 Januari 2008 | Nederland, Maarsseveen

Vandaag heb ik alle verhalen zelf nog een keer doorgelezen en op details en plaatsen aangevuld. Heerlijk. Ook heb ik nog een paar foto's toegevoegd (oa. die van mij op de knie van de Zoeloe-krijger...) Intussen ben ik bezig met het maken van een prachtige film. Veel materiaal om alles nog vaak te beleven!

Intussen weet ik dat veel vrienden en familie meegelezen en meegeleefd hebben. Doet me veel plezier. Bijvoorbeeld Anoek die zei dat ze had gesmuld van alle verhalen en nog veel meer leuke reacties.

Dit was een unieke reis en smaakt naar meer. Misschien over een paar jaar ????

Tot dan, Gerrie

  • 17 Januari 2008 - 08:00

    Mirjam M:

    Erg leuke die foto tante gerrie!!!

  • 03 Februari 2008 - 17:25

    Anke:

    We hebben al de foto's gezien!
    wat een mooie foto's. ook de verstoppende olifant hebben we toch gezien. De giraf was ook leuk om te zien.
    Groetjes anke en wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

In de kerstvakantie gaan wij, Bert, Gerrie, Gerard en Sietske, naar Zuid-Afrika. We hadden dit jaar te vieren dat we 12 1/2 jaar getrouwd waren in maart én dat Bert op 31 december 50 jaar wordt! Op oudejaarsdag is normaal ons huis gezellig druk, maar nu dus niet. Denise, Wim, Daphne en Chloe passen op het huis en de paarden. Wij hebben veel zin in onze reis en zullen de 31e ' ergens ' in warm Zuid-Afrika zijn!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1377
Totaal aantal bezoekers 16871

Voorgaande reizen:

23 December 2007 - 06 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: